En lång dag...

Har storstädat här hemma, så nu är det fint här =D.. Bara jag som ska göra iordning min lilla hög här vid datorn men det fixar sig..
Efter städningen idag körde vi till Ystad, hämta mat från MC som vi åt i bilen.. mums..
Sen gick vi en runda på Boan där vi handlade lite smått och gått..
Det har inte blivit så mycket arbete idag, har kännt att jag behövde en paus från det idag..
Himla varmt väder ute och hörde av mormor idag att hon hade läst att vi skulle ha det såhär varmt hela hösten.. kan ju både vara positivt och negativt, men mest positivt =D..
 
Har beställt 100 foto, kul.. Ska bli massa skoj när de kommer, bla finns där bilder på mig och barnen när vi är i Malmö och blir fotograferade.. <3..
Har även nyss beställt lite från Jotex =P

Nu sitter älsklingen här bredvid och spelar lite på datorn, och aladdin står här på mattan och äter på sitt STORA ben.. Han vet inte riktigt hur man kan ligga ner samtidigt så han står upp, så söt <3

Ajja, nu ska jag nog ta och gå och duscha lite... sen gå ut och med aladdin och ta tvätten..
Hoppas ni får en trevlig kväll..
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, massor <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: sara

Vad har du handlat på Jotex?? Kunde ju ha sagt till så kunnde vi handla ihop.. jag ska ha nya gardiner..

2009-08-09 @ 19:12:54
URL: http://sarahanderssonengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0