God morgon....

då var man ledig..
Den här j*vla bilen som jag skrev om igår som ska vara vår är på verkstan.. Min mormor och morfar var snälla och köpte olja till styrservon och kom hit med, och när vi väl hällde på oljan så rann de bara ut igen under bilen.. Så ja, då var ju problemet "löst", en slang är kass.. Så vi fick ringa min mammas kusin som är chef på verkstan och säga till att vi kom med den... Så förhoppningsvis blir den kanske klar imorgon eller på tisdag och inte blir så dyrt.. Kan ju hoppas iaf...

Igår kväll hade vi en mysig kväll iaf.. Åt kräftor och vitlöksbröd.. Massa gott.. Såg filmer och tog de lugnt bara... Massa mys <3..
Jag såg nya wallander igår föresten.. Helt ok =D
Gick och la oss ganska tidigt och vakna för en stund sen av att Patrik var påväg ut från sovrummet... Men han kom inte långt (inte ens utanför tröskeln) innan jag kalla tillbaka honom för att mysa lite <3. '
Nu sitter vi uppe både och ska snart äta frukost är det tänkt... Sen hade vi tänkt baka lite kanelbullar med smält choklad på... fast bara om vi orkar...

Idag kommer svärmor + familj hit... =D

Ha en underbar dag..
Puss och kram <3

Patrik, jag älskar dig <3 Du är så sjukt underbar snutte <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Jo, jag hörde att ni hade det.. Jag hade det varje dag + 35-40 grader ;).

2009-08-23 @ 20:32:54
URL: http://itsaboutmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0