Jag ger upp....

ja nu ger jag upp..
Jag skulle som sagt ha jobbat inatt, men när vi väl satte oss i bilen hann vi köra i typ 1-2 minuter innan vi märkte att de lät väldigt konstigt från motorn =/ och då vågar man inte köra mer.. Så vi tänkte att vi fick köra tillbaka hem och satte oss i bilen men ja då hade styrservon också lagt av.. Kan det bli bättre?..
Nej så jag fick ringa snälla Jeanet som också jobbar där (även bor där), så hon hoppa snällt in =D. Tusen tack..
Jag tänkte ta mopeden men hade nog inte kommit fram igår, med tanke på att de regnat så mycket under hela dagen här och så är det i skogen med backar och kurvor osv...

Så ja jag fick sova hemma..
Vår bil... Hmm.. Den vill jag inte ens prata om mer.. Idag ska vi gå ner till min farbror, han jobbar där vi köpte bilen.. Så de får komma och kolla på bilen.. Helt sjukt =/

Ajja, som sagt.. Idag ska vi då gå dit, sen en sväng på apoteket och en på coop så jag kan handla mjölk.. Har inte haft mjölk på flera dagar och jag saknar de =/.. Vill ha oboy...
Jag måste också börja städa här hemma.. Massa städning.. Men får göra det senare, för älsklingen ligger och sover..

Ikväll blir det mys här hemma <3.. Vi ska äta kräftor och göra egna vitlöksbröd.. Mums..Patrik har ju jouren idag så kan inte åka iväg.. Den har han nästa vecka och nästa igen också..
Men vi ska få de mysigt ikväll iaf <3.. Ska bli riktigt skönt att få slappna av med min älskling <3

Nu är 1 vecka avklarad på praktiken.. Bara 3 veckor kvar.. Och jag har blivit godkänd på alla uppgifter nu.. Riktigt skönt.. Fick komplettera 1 enda uppgift så jag är stolt över mig själv..hehe..

Ajja, nu funderar jag på om ajg ska försöka sova igen en stund eller om jag ska spela sims..
hmm.. Får gå in och lägga mig och testa om jag kan somna.. Svårt val..
Ha en super trevlig dag.

Puss och kram..
Patrik, jag älskar dig <3 Du är mitt ljus i livet <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0