Lång dag...

Min syster kommentera förra inlägget att jag nästan aldrig skriver något iaf så de kommer inte märkas =P
hehe, jag försöker iaf skriva varje dag men inte alltid man har tid ;) hehe

Idag har jag umgåtts med Filippa, massa skoj.. Handlade en liten bebisdress, himla söt.. I settet var där: mössa, mjukisskor, mjukisbyxor, och bodys.. Himla fint..
Gick och fika på bullen och bönan, gick på boan osv...
Himla mysig dag.. Tack vännen <3

Sen gick jag hem, tog upp allt jag handlade.. Är nu färdig med presenten till Fabian =D..
Sen nu kom min älskling hem <3 Känns så tryggt och ha han hemma.. Min snuttis <3

Ikväll blir det att ta de lugnt..behöver vila nu innan praktiken.. Har faktiskt fått bort bytt 2 dagar av mitt riktiga jobb mot nätter efter APU:n... Snälla arbetskamrater =D...
Känns skönt , så jag kan koncentrera mig på APU:n lite..

Imorgon blir det malmö festivalen en runda.. Ska mest åka in och titta.. Kan alltid vara mysigt <3.

nej nu ska jag kolla igenom mina uppgifter och försöka komma längre med 6:an.. Sista uppgiften... Imorgon tänker jag bli färdig med den =D

Puss och kram <3

Älskar min underbara sambo <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0