Långledig.. =D

Ja nu har jag en liten semester, och massa skönt är det..
I måndags åkte jag med älsklingen in och stanna hos syrran hela dagen... Lekte med barnen och hade skoj..
Sedan hämta Patrik mig när han sluta =D..  Hämta en bok på biblioteket i Tomelilla som hade kommit till mig, så jag kunde bli färdig med mitt arbete =D..Har lämnat in de nu för 2:a gången, fick komplettera första för där var tydligen något som fattades som vanligt.. Svårt med fel lärare...(läraren vi hade i förra kursen sitter och rättar våra arbeten nu också eftersom vår riktiga lärare har semester)..

Igår åkte jag också med älsklingen in till Ystad, han lämna av både mig och Aladdin hos mamma.. När kl var lite över 08 började jag och mamma promenera upp till vår läkare, tänkte ta bussen men precis när vi såg bussen såg jag att jag hade glömt min börs och mamma hade ingen =/ störigt... Så vi gick upp till mormor och morfar och fika lite, sen körde de oss samtidigt som de skulle upp till Syrrans man och hjälpa han med deras badrum.
Sedan gick jag och mamma från läkaren hem till henne för att kissa aladdin och hämta min lillebror..

När vi gjort detta gick vi till stan, där tog vi först en fika sen gick vi runt på stan... Hittade hårfärg till mig och en ny parfym, en celine dion parfym.. Luktar massa gott..

När vi kom tillbaka till mamma satte jag mig och plugga lite, och sen kom Syrrans familj -syrran som jobbade.
Min älskling kom själv och hämta oss vid 16.30 =D=D Körde och lämnade mina prover så nu får vi se när svaren kommer..

Gick och la oss ganska tidigt igår kan man väl säga, redan 21.30.. Men det var skönt... Var så trötta så ja =/.. Det var svårt att vara vaken..

Idag ska jag bara vara hemma, plugga en massa.. Måste bli färdig med uppgifterna snart... orkar inte hålla på med de mer..
Skulle träffa Pauline idag, men läste att hon skulle till Ikea med sin mamma så antar att de inte blir av.. Kan ju inte hela dagen, har saker att göra här hemma också..

Imorgon blir det att åka in till skolan... Ska göra vår gruppuppgift =D Ska bli skönt, så vi slipper den sen... Och sen på fredag ska jag träffa Johanna en stund, skulle ta en fika och prata lite =D.. Massa skoj..

Men men. nu får jag väl fortsätta med mina arbeten, älsklingen körde nyss till jobb.. =( Min baby...
Hoppas ni får en underbar dag..
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, mer och mer för var dag <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0