Ledig...

Igår när vi kom hem blev det mat, sen tog vi det lugnt på kvällen... Blev att baka rabarberpaj..*mums*..
Mina foto kom igår så jag satt och klistra in några av de i vårt fina album, men får fortsätta idag..
Sitter nu på älsklingens dator, är så trött och lat idag att jag inte orkar sätta igång min egen..hehe.. Tur att min söta sambo aldrig stänger av sin <3.

Idag måste jag diska och dammsuga... Lovat älsklingen <3.
Hade en lång sovmorgon idag, vakna dock och mös lite med älsklingen imorse men sen sov jag och vakna 10.15 =O

Ajja, nu ska jag gå och diska..
Puss och kram <3

Älskar min Patrik, mest i världen <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0