Nu drar det igång...

Ja, nu drar de igång med allvaret... Vakna för en stund sen, pojkarna ligger där inne och sover fortfarande <3
Idag blir det jobb 14-22 =(..
Så innan dess ska jag försöka mysa så mycket som möjligt med älsklingen <3.
Vädret ser inte helt OK ut iheller så inget kul att jobba =(.. Skulle vilja vara hemma och mysa <3

Ajja, igår blev de läggdags vid 23 tiden, skönt att sova.. Tack älskling för en mysig kväll <3
Är så sugen på nybakta bullar men vet inte om vi har jäst hemma eller om jag orkar baka =(..
Så det får vi se...

Idag har store Oliver 5 årskalas för alla dagiskompisar + andra kompisar.. Hoppas det går bra =)

Nej nu ska jag gå in och kramas med Patrik <3, sen springa ut med Aladdin när han vaknar.
Puss och kram <3

Älskar min Patrik, mest i världen <3 Han är världens bästa..
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0