orkar inte mer..=(

Nej, nu orkar jag inte mer... Blir så störd...
Har en uppgift i skolan som jag inte fattar... för de första fattar jag inte vad jag ska leta efter, sen ahh ja... Hela jag får panik nu =(..
Nu har jag gett upp uppgiften och får väl fortsätta med den imorgon eller något annat =(

Idag har jag varit i skolan och haft seminarium och det gick väl helt OK.. Hade rollspel..
Sen efter det gick jag till mamma, så nu sitter jag här hemma helt ensam...Men har för mig att min storebror slutar skolan nu också någongång och ja, där kom han..
Nu är jag inte ensam längre...
Ska sitta här och vänta tills min sambo slutar jobba vilket jag hoppas att han gör snart.. Är skit trött och behöver vila.. =(

ajja... nu ska jag göra annat..
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, merän allt annat <3
Snuttis..
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0