Store Oliver blir 5 =D

Idag har det varit praktik.. har haft fullt upp de senaste dagarna, och så kommer det att förbli.. Imorgon blir det praktik mellan 9-17.30 sen ska jag jobba... 21-08.. Blir ett jobbigt dygn det där... Men får hoppas att jag orkar =D..

Idag blir Oliver 5 år.. grattis<3.. Gud vad tiden har gått fort.. Jag kommer ihåg dagen eller kvällen då min syster berätta att hon vänta honom.. Och dagen han föddes.. Varför går tiden så fort..
Men han är kär nu så det gör inget... Lilla sötnos <3. Hoppas du fick en bra dag iaf utan kalas.. <3

Idag har jag myst med min älskling... lr ja.. för 1 timme sen <3 Tack baby.. du är underbar...

Nu ska jag gå och lägga mig och titta tv lite, sen sova...

Älskar dig Patrik <3. Du är verkligen de bästa som hänt... Min snutte, love you <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0