Tack snälla mamma..

Min mamma är snäll... Eftersom min dator är på lagning nu så fick jag låna hennes bärbara. =D Tack.. (Inte för att hon använder den men tanken som räknas).. hehe..
Får tillbaka min egen om 2-3 veckor, får hoppas att allt är kvar på den =(

kalaset igår var trevligt.. tusen tack.. Barnen hade jätte kul med sina presenter.. Men våra presenter var nog bäst iaf.. iaf för Fabian.. Vi gav honom en arbetsbänk med verktyg och där satt han nästan hela kalaset.. Han skulle även gå fram till mig och Patrik och "laga" oss.. Sötnos <3.

När vi kom hem igår var de att packa ihop och mysa lite, sen dags för att köra till jobb =(..var en lång natt.. Kunde inte somna förän vid 01... Och upp sen igen vid 08.. Men bättre än ingenting..

När jag kom hem imorse vid 09 ca, kröp jag ner till älsklingen och mös lite... Sen gick vi upp och åt frukost och gjorde oss iordning.. Efter det bar de av till Ikea.. Jag lova Patrik att vi inte skulle handla något alls denna månaden men kom där ifrån ca 900 kr fattigare.. Sen blev de boan och köpte lite som vi behövde.. Så omkring 1000 kr fattigare blev jag idag.. Men de är lugnt...
Köpte en stor blomma, kruka, gardinhållare, kudde, bajspåsar, säng till aladdin, en stor tavla och nya glas.. =D.. På boan sen blev de typ lekarkulor, trasor och lite så..
Men nu är det slut handlat för denna månaden ;)

Men men, har inte mått så bra den sista tiden.. Varit trött och mått illa..
Idag bröt de nog ut, rätt dålig i magen =(..
Hoppas de går över.. Har praktik imorgon mellan 7-16..
Älsklingen jobbar mellan 9-18...
Ca 30 min efter att jag slutar imorgon ska jag förmodligen med Pauline och titta på lägenheten.. Hon vill köpa en i huset bredvid mig.. (samma gård).. Bara några meter ifrån.. Massa skoj..=D

Men ja, nu måste jag avsluta.. mår inte så super bra, så får skriva mer en annan dag..
Ha en super bra kväll..
Puss och kram

Patrik, tack för allt <3 Det är du och jag mot allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du kan följa med imorgon gumman. hihi.. Ja, det ska bli såå skoj! Nästan granne med dig.hihi. ÄLSKAR DIG

2009-08-30 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0