Underbart <3

Igår hade jag och Patrik 9 underbara månader <3 Och det kan jag lova er känns helt underbart.. Jag har aldrig varit såhär lycklig med någon förr, han får mig att må perfekt.. Jag kan inte få nog av honom, när han är hemma måste jag få pussa på honom nästan hela tiden så god han är <3.. helt sjukt vilken kärlek jag känner för honom <3.
Jag älskar dig Patrik <3

Igår vakna vi, åt frukost och sen tog de lugnt någon timme... Sen vid 13 började jag göra mig iordning, duscha, sminka, föna håret, platta håret, ta på mig fina kläder osv..

Sen vid 15 körde vi till ystad eftersom vi skulle åka med mormor och morfar =D
Packa ihop allt och satte oss i bilen mot marsvinsholm slott..
När vi kom fram träffa vi min mormors bästa vän och hennes familj, riktigt skoj och träffa de... Vi satte oss ner och åt lite mat.. Mormor och morfar hade handlat baguetter. mums..
Min lillebror var också där ju (eftersom han jobbar där), så han fick vi besök av lite då och då..
Ca 20 min innan teatern börja börja de släppa in och vi fick en himla bra plats... Satt nästan längst framme =D..
Teatern var helt OK, kul och göra sådant här någon gång ju...
Vid 20 tiden ca var vi hemma i Ystad igen och då körde vi hem <3.

Tack för en underbart trevlig eftermiddag/kväll <3.

Idag ska jag försöka komma igång med uppgift 6.. Börjar få smått panik, de är fasiken tur att jag har 4 veckor till på mig efter denna fall i fall..Känns som jag behöver de..
Ajja, sen blir det jobb ikväll, känner inte alls för att jobba nu =/ Skulle vilja ha en LÅÅÅÅNG semester.. Blir jobb mellan 16-22.. Sen imorgon blir det skolan från 08- vi är färdiga.. Ska ha seminarium och jag är nervös för att de lilla jag skrivet inte är bra =/..

Ajja, nu ska jag gå och göra annat.. Himla skönt väder ute idag föresten, kändes helt underbart när jag var ute med aladdin, lite rädd är jag dock för att de ska börja regna =(.

Ha en super bra dag.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, min prins <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0