Uppe med hönan.

Idag är jag uppe med hönan.. Riktigt tidigt..
Vakna redan när älsklingens klocka ringde och kroppen ville inte riktigt somna om =(.. Mådde jätte illa så jag la och vred på mig jätte länge.. När älsklingen körde stack jag upp och duscha och nu sitter ja här 1 timme senare..

Har fått hem photoshop cs4 men jag fattar ju ingenting =O.. Inte så lätt att inte vara smart...

Ajja, idag kommer förhoppningsvis Filippa hit, kuligt..=D
Sen ska jag försöka hinna med lite arbete nu också.. Har ju bara 6:an kvar så jag får bli klar med den nu innan nästa vecka då jag går ut på praktik i 4 veckor..

Vet inte riktigt om det kommer bli så mycket tid till bloggning, eftersom jag jobbar var dag nu i 4 veckor =(
Får verkligen hoppas jag fixar detta...

Nej, finns inte så mycket och skriva, hoppas du gilla filmen igår Lina ( kvadratmeter.blogg.se

Ska titta lite på arbetet nu..
Puss och kram..

Älskar dig Patrik, tack för igår <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: sarah

Emma lilla.. Du skriver inte så mycket blogg annars heller så vi kommer inte märka något.. HAHA

2009-08-13 @ 13:19:34
URL: http://sarahanderssonengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0