väntar...

sitter hemma hos mamma nu, men bara storebror hemma...
har varit i skolan sen kl 8 imorse =/ Jätte länge.. Jag och sara satt och höll på med vårt grupparbete men blev inte riktigt färdigt... så vi gav upp efter ett tag =/.. Gud vad jobbigt det är...
Så nu när jag sitter hemma hos mamma och väntar på att min älskling slutar så vi kan åka hem håller jag på med lite arbete... Känns som jag måste göra klart det idag men känns inte som jag hinner =/.. Det är ju jätte mycket man behöver skriva...

När vi kommer hem blir det mat, sen känns det som jag måste vila i 40 min iaf, så jag orkar vara uppe lite ikväll och hålla på med arbete... Har varit trött var kväll nu och viljat gå och sova vid 20 redan.. vet inte varför jag är så trött och det är jobbigt =(...

Är helt slut och har ont i huvudet nu =/ Vill att älsklingen ska ringa och säga att vi ska åka hem.. saknar mitt hem <3..
Imorgon ska jag träffa Johanna ett tag, ska ta en fika och en runda på boan och snacka skit ;) ..

Ajja nu får jag fortsätta.
hoppas ni får en trevlig kväll.
Puss och kram <3

Älskar dig min älskling, världens bästa, längtar tills jag får ge dig en underbar och mjuk puss <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0