Hänt en hel del <3

I fredags jobbade jag som vanligt.. Kom hem och skulle ta stadsbussen upp till dagis för att hämta Oliver, men där kom ingen buss =/ VÄLDIGT försenad var den. Men men tog mig upp till syrran o dem, eftersom jag skulle passa barnen =)
Vi börja med att baka lussebullar, och ja =/ inte så värst goda, barnen fick ju göra de helt själv och de blev väldigt torra =P
Men de var duktiga iaf..
Efter de blev de muffinsbakande, men inga till kalaset, vi åt några stycken istället =P mums..
Sen kom Patrik, helt underbart <3 Vi busa allesammans och titta på idol..
Var väl hemma vid 02, väldigt trötta =)..
Upp tidigt på lördagen eftersom vi skulle simma med aladdin, och titta på lägenhet.. Oliver var också med, sötnosen <3
Sen kalas på kvällen..
Pappa kom redan vid 3 tiden, fick en trisslott av honom när han kom, jag själv vann 25*2 och Emil ingenting =P
Sen fick jag pengar av mamma, pappa, emil och simon =)
Pengar av mormor o morfar =)
Och ljuslykta och spegelhjärtan som man kan hänga på väggen av syrran m.familj. Även 100 kr till Ullared =P
Vi gick väl och la oss vid 10 tiden, skulle ju upp tidigt i söndags =)
Var i Ullared =) Syrran var med oss, så vi hämta henne halv 7 ca, =) Blev mest kläder till älsklingen, jag hitta bara en kjol, och lite julklappar.. Var väl hemma runt 4, stack upp till pappa en liten stund, sen körde vi och handla och lämna av syrran...=)
I måndags var det ju min dag =P Mobilen gick varm =).. Alltid skojit...
Fick ett jätte fint guldhalsband med hjärta på, och 7 rosa rosor av min älskling <3 Tack allesammans <3
Var hos älsklingens mamma på kvällen lite och snacka..=) Alltid trevligt..
Igår hade jag och älsklingen 1 månad =P woohoo. Även min bror fyllde år..
Dagen var väl inte så super bra.. Jag är DUNDER förkyld och kan knappt andas, osv.. Var hos hans mamma igår också, aladdin skulle träffa deras hund Andy eftersom vi ska vara där på nyår =) Trevligt..
Gick och la oss rätt tidigt igår kväll.. Skönt, men jag kan inte sova så bra nu med min förkyldning =/
Idag blir de att storstäda, och gå på apoteket.. =).. Efter lunch kommer hans mamma och hans "morfar"..

Glömde berätta att jag köpte en klänning till julafton =).. I Måndags.. Fin Fin <3

men men, ni får ha en bra dag..
Puss och kram <3
Aladdin o Patrik <3
Familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0