Helsingör..

Igår gav jag Aladdin ris och torsk, de gjorde nog honoms mage susen, för nu har han inte bajsat sen igår natt.. Eller jo lite imorse när vi var ute, men de var INTE löst... Tycker synd om min puppe...<3 Hoppas att han klarar sig själv idag <3.. Han fick LITE mat imorse och de åt han snabbt upp så bättre är han allt..Tycker synd om honom bara för han är såå hungrig, men får inte äta så mkt. =(
Idol igårkväll, Kevin vann, det var de enda rätta..Vilken underbar känsla...Helt sjukt bra..
Älsklingen var och skrev på papper på lägenheten igår =D så nu... den 2 februari kommer han fpå nycklarna =D
Idag blir de helsingör med älsklingens mamma... Vi ska möta henne på Knutan om 1 ½ timme... Så vi ska snart bege oss till apoteket (igen), och sen hem med aladdin och ta bussen =D..Där är någon julmarknad eller något.. Mysigt..<3..
Hoppas Aladdin klara sig själv <3 Men de tror jag.. Min plutt är duktig..
Älsklingen står just nu i duschen, och jag sitter här och skriver blogg och pratar med Mattias från Halmstad, är glad för din skull att du träffat Emilie..Lycka till..

Ha en bra dag <3
Puss och kraam <3
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Mattias

Glad att du har hittat Patrik! :) Ha en bra dag i Helsingör! :) Kramar

2008-12-13 @ 10:45:47
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0