Hemma igen.. =/

Då sitter man hemma igen.. I Ystad..
Igår när vi kom hit snacka vi lite och så, sen sov vi... Älsklingen körde hem eller ja till jobb imorse.. Saknar honom sjukt mkt =(.. Tycker verkligen om honom, är riktigt lycklig <3
Idag jobba jag mellan 9.30-12.15 ca... Samma tid imorgon, innan dess hämta jag min mobil.. Jag skicka iväg min gamla för att jag gjorde en reklamation, och skulle få en NY mobil.. Idag när jag öppnar min är där en liten repa i displayn (syns dock inte så mycket), och batteriet är slitet.. Och mellanslaget fungerar inte, så en NY mobil är det inte... Ska ringa dem genast imorgon.. Är sjukt trött på detta nu...
Men men, efter jobb så gick jag på stan med Pauline <3 Trevligt gumman..
Handla julklapp till mormor o morfar, har till pappa och Simon kvar nu...
Nyss ätit mat, =)
Även städat här hemma på mitt rum idag, fast bara lite =P Hann inte så mkt..
Får fortsätta imorgon..

Min Patrik <3..
Min kärlek till dig är sjuk, du är helt underbar <3
Har det så sjukt mysigt och roligt med dig..
Tack, du gör mig lycklig <3
-Love you-

Men men, ska snart ut med Aladdin, rätt trött faktiskt..
Ha en fortsatt bra kväll..
Puss och kram <3
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0