Hoppas <3

Har nyss pratat med vetrinären, och hon sa att min lilla plutt hade maginfluensa..
Så om en liten stund får jag promenera till affären och handla torsk och ris =).. Ska koka de och ge de till aladdin.Han brukar tycka om de, så hoppas de går ner..
Sen imorgon ska jag fortsätta ge honom LITE vanlig mat och samma på söndag... Sen ska han vara frisk =)
Hoppas Hoppas.
Nu är min älskling på jobb, saknar honom massaaa.... Här har de kommit snö, så jag och aladdin ska snart gå ut en runda och leka lite... Så han får sova sen när jag ska till affären..
Dammsugning och tork av golv blir det för min del idag... Får se hur mycket jag hinner till älsklingen kommer hem på lunch <3
Är rätt trött nu om jag får säga de, varit vaken sen kl 5..
Sitter just för tillfället och pratar med älsklingen, syrran och Krizz..

Ha en fortsatt bra dag
Puss o kram <3
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3

Min underbara hund <3

Kommentarer
Postat av: Krizz

Hehe, jag ser mitt namn. =P

2008-12-12 @ 08:22:58
URL: http://www.krizz.se/
Postat av: Mattias

Synd om Aladdin! Hoppas han blir bättre, krama han extra mycket :D Låter som en bra dag iaf! Ha en bra helg! Kramar

2008-12-13 @ 10:23:20
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0