Mäklaren..

Mäklaren har nyss varit här och tittat lite... Gick väl bra, så nu får vi hoppas på de bästa <3..
Inget annat händer just nu, här är städat ,tvättat och diskat så finns inte så mkt att göra.. =/
Men jag har min älskade älskling på msn att prata med ett tag =P
Imorgon blir det jobb 9.30-?... Ska bli rätt skönt faktiskt... Är trött på min förkyldning just nu..

Ville bara berätta att min familj betyder himla mycket för mig. Är glad att jag har den familjen jag har <3 Skulle inte vilja byta ut den..

Aladdin betyder också allt för mig <3 Aldrig jag kommer lämna hans sida... Han ser alltid när jag är lite ledsen, och då kommer han och tröstar mig.. Han är så underbar <3

Patrik, min kärlek <3. Kan inte vara lyckligare <3. Han får mig verkligen att må bra. Att vara glad.. Har alltid så kul och mysigt med honom <3 Vill aldrig behöva vara utan honom.. -Love you hjärtat-

Fabian = En del av min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0