Min Aladdin <3

Min lilla Plutt mår inte alls bra =(
Vad som är fel vet jag inte, och det är hemskt att inte veta..Börja med att igår morse när jag gick upp så hade han bajsat här inne, sen var han jätte dålig i magen på dagen, när Patrik kom hem hade han bajsat ännu en gång här inne, och då hade de kommit lite blod också=(.. Då blev jag jätterädd..
Nu imorse när jag vakna för ca 1 timme sen, hade han bajsat här inne IGEN, och här var en rätt så stor blodklump här inne på golvet.. Sen lite småblodsklumpar på vissa ställe =(.. Han dricker lite vatten , lite då och då. Men äter inget, så blodet kan ju vara för att han kräker men kommer ingen mat.. Men det är ändå skumt =( Och ledsen o rädd blir jag...
Jag ska snällt stanna hemma idag, som de flesta redan vet så betyder Aladdin allt för mig.. Vill inte lämna honom ensam merän vad han behöver.. Han får vara ensam när jag ska springa till affären och handla ris till honom, och burkmat =).. Det brukar göra honoms mage super.. Så hoppas de hjälper, annars får vi testa med kokt torsk efter..
Ska även ringa vår vetrinär nu halv 8, hoppas jag orkar hålla mig vaken..
Aladdin är pigg och glad annars, han är lixom inte hängig..
Så idag blir det att umgås med Aladdin <3, älsklingen ska iväg och jobba, sen skriva på papper om lägenheten.. Så han är inte hemma förän sent...
Idol ikväll blir det för min del iaf <3 Jag och aladdin..
Nu jobbar älsklingen bara till nästa fredag, sen är han lite lång ledig till den 12 januari då han börjar sitt nya jobb nere i Ystad =)..

Men men, ha en super bra dag allesammans <3
Puss och kram <3
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3

Min underbara hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0