Sjuk :(

Nu ligger jag sjuk, eller ja, detta är tredje dagen..
Min feber kommer tillbaka hela tiden :( min förkyldning vill inte släppa.. Lever på mitt nässpray =/ När jag inte tar de så kan jag inte andas.. Sjuk jobbigt :( Sover inte så mycket om nätterna heller så är sjukt trött..
Älsklingen är just nu på jobb, men ska komma hem på lunchen, bilen har tydligen pajat :( ovanligt att något händer.:@ Galen..
Ska ta bussen 10 över 1, och sen tåget till ystad 14.10.. Direkt efter de ska jag bara hem om , sen upp till dagis där pojkarna går Lucia =)
Sen får jag stanna i Ystad inatt och sova, ska jobba imorgon halv 10..lr ja om febern är borta, för som jag mår för tillfället mår jag inte alls bra =( 

Sen imorgon åker jag till älsklingen igen <3.
Tycker så mycket om dig älskling, tack för allt.. Tack för att du tagit hand om mig.. Snart händer det vi vill <3 Längtar sjukt mycket.. <3 Helt underbar är du..

men men, ha en bra dag.
Puss och kram.
Aladdin o Patrik <3
Familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: patrik

Japp det blev en variantare idag :)

2008-12-11 @ 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0