Sovit hårt..

Vakna av att mobilen ringde imorse, givetvis trodde älsklingen att de var larmet på den, så han börja trycka o ha sig, sen hör han hur ngn skriker hallåå i bakgrunden och då var de min mamma som ringde..
De snacka om något, sen fick jag luren.. Mamma bara
- Ni sover hårt va..
Jag bara, nja vadå då?
Mamma- Nej vi vakna och höll på att trilla ur sängarna, här har varit ett himla jordskalv, har ni inte kännt de? Inte Aladdin heller?
Jag bara titta o tänkte, vad snackar hon om =P Och nej vi har inte märkt något.. Alla 3 har sovit som stockar =D
Älsklingen bara till mamma, men kl är bara halv 7..
Fy vad trötta vi var.. Är glad att jag inte märkt något, för jag hade varit sjukt rädd..
Tycker synd om Oliver som blev så rädd <3.. Min systers familj stod ute när de hände på väg till dagis.. =/

Men men, vi får se om de kommer något sådant efterskalv, får inte hoppas men..
Älsklingen sitter på jobb nu, lunch om 2 timmar..
Jag ska snart börja tvätta och städa här hemma, mäklaren kommer kl 3... Sen är det någon som kommer och tittar på lägenheten kl 5 , som gärna vill hyra den =) Så vi får se när hans mamma kollat lite o så =P
Så vi får allt se <3.
Älsklingen och hans mamma kommer hem kl 5, då han mannen kommer.. Sen ska vi hem till älsklingens mamma och äta mat =) Mums.. Sen blir de Ystad ikväll <3.. Kommer sakna älsklingen onsdag torsdag fredag <3...
Jobb imorgon igen =P Hoppas jag klarar de... Väntar bara på tiderna..

Patrik, tack för att du är min <3 Är så sjukt lycklig.. Så fort jag tänker på dig så blir jag glad. Alltid ett leende på läpparna har jag när jag tänker på dig. Du är så fin, underbar och allt <3 Tack.. -Love you-

Men ni får ha en super bra dag <3
Puss och kram <3
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0