Tidig morgon..

Uppe tidigt idag, vakna redan tjugo i 8 och steg upp ca 30 min senare <3..
Satte mig vid datorn lite, snackade med älsklingen och rätt som det var, så dog min dator =/ som vanligt..
Så jag gick och baka havreflarn istället =) mums.. Till kalaset.:
Nu har jag varit på banken och satt in pengar också =) härligt.. sen var jag i stan, men hitta inget... Hmm, försöker komma på vad jag kan köpa till Emil, min bror som fyller år den 9.. Ska ha kalas för honom också på lördag.=)
men men, nyss ätit mat. Blev från pastamannen idag.. mums.. Pasta med kycklig o curry =)=) Och en cola givetvis =P
Ajja, sitter och snackar med älsklingen nu.. Tycker om honom såå mkt <3..
Ska sticka och jobba om en timme.. Hoppas vädret håller i sig =)..

men men, skriver kanske mer ikväll
Puss och kram
Aladdin o Patrik <3
Familjen o vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Mattias

Mysig bild :) Hoppas du får en bra helg! kramar

2008-12-06 @ 00:03:47
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0