Trött <3

Kom till Ystad igår, gick till julskyltningen vid 4 tiden..Mysigt, men som jag tycker är de mindre och mindre för vart år..Lite trist.. Som pepparkakorna är ju borta, de stora ,tjocka.. =(
Men vi var väl hemma vid halv 7 lr vad kl var..
Jag och älsklingen beställde pizza, gott.. Sen var det wallander på tv.. Älsklingen såg väl till kl var 10 sen somna han. Så söt <3.
Men jag såg faktiskt till tjugo i elva sen orka inte jag hålla mig vaken längre..=/ sjukt trötta var vi...
Idag körde älsklingen till jobb vid halv 7 tiden och jag sov vidare till halv 11, grymt skönt =)
Idag ska jag jobba mellan 14.15-???.. Innan dess ska jag hinna städa lite här hemma.. Alltid skoj =P
Blir en massa bak i veckan,ska ju ha kalas för mig och Emil på lördag .. Jag fyller ju år på måndag om en vecka, och Emil på tisdag , dagen efter...

Men men, ha en fortsatt bra dag...
puss och kram
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0