Underbart <3

Är hos min älskling nu <3
Han ligger i soffan och tittar på någon film. Själv orkar jag inte se film, för då somnar jag... =/
Idag har vi tagit de lugnt, sen nu ikväll var vi hos hans mamma och åt mat.. Vi bestämde också vem som skulle få hyra denna lägenheten så nu är papperna skriva osv.. Han ska skriva under imorgon bara.. Så älsklingen ska flytta hem till sin mamma nu i veckan och bo där tills den andra lägenheten i Tomelilla blir ledig <3.. Längtar..
Imorgon ska vi köra till Ystad, ska sova där en natt.. Jag ska jobba på tisdag och älsklingen ska fira jul med sin familj..
Imorgon blir de att fixa dator osv.. Massa att göra <3.. Underbart..
I fredags jobba jag inte merän 30 min =P hehe.. Och imorgon är jag som sagt ledig.. Skönt.. Måste handla sista julklappar och baka osv..

Men men, har inte mer och skriva.
Ha det så bra <3
Puss och kram <3
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0