Underbart <3

Om ca 20 min kommer älsklingen hem på lunch =D Helt underbart.. Saknar honom sjukt mycket redan.. Såå kär jag är <3
Inatt vakna jag av att älsklingen höll på i badrummet, och när jag fråga han sen i sängen så hade han fått näsblod, riktigt mycket... så när jag vakna imorse så var där blod i sängen, och hela badrumsgolvet och i hela vasken.. Älskling Älskling <3..
Igår städa vi här hemma, riktigt fint är här nu <3.. Sen stack vi till hans mamma för att äta smörgåstårta, gott.. <3..
Satte in bilder på blocket på lägenheten.. Igår var där faktiskt en som ringde, så man får hålla tummarna <3
Nu sitter jag här, aladdin ligger här bredvid mig och sover, vi ska strax gå ut och kissa och möta älsklingen <3
Sen blir de att ta de lugnt, älsklingen slutar jobba kl 5 och då ska vi till hans mamma och äta vofflor =) Moms <3
Sen blir de mys ikväll, önskar att jag snart bli frisk.. Sjukt trist att bara förkyld =(
Kan ju inte jobba under tiden heller. Rädd för att bli mer sjuk och för att smitta den lille..
Men men, på fredag är de sista dagen för älsklingen på hans jobb, sen är han ledig till den 12 januari <3 Underbart..

Tycker om min älskling så himla mycket <3. Blir så sjukt glad bara jag tänker på honom <3
-Love-

Ni får ha en super bra dag.
ska ut med aladdin nu ..
Puss och kram <3
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0