Julskyltning..

Vi vakna vid 8 imorse, tror jag det var =P
Låg och mös lite och prata... Alltid mysigt <3
Sen gick vi upp, gick ut med Aladdin och körde o handla lussekatter =P
Nu är älsklingen och tränar, saknar han :$ Men han är väl hemma om en timme eller så..
Själv sitter man här lite och drygar...Ska väl snart gå och göra mig iordning, ska ju köra till Ystad om 2 timmar ca.. Ska ju på julskyltningen med familjen <3 Verkligen mysigt med julskyltning...
Idag är det den 30 november, Matilda blir 19 idag, grattis igen gumman <3 Detta betyder också att det är 8 dagar kvar tills min egen födelsedag <3.. =D

Ajja nu ska jag gå och göra lite nytta.
Puss och kram
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0