Min Patrik <3

Har träffat en underbar pojke..
Patrik är hans namn och det är min pojke <3..
helt underbar, jag är så lycklig...Aladdin tycker jätte mycket om honom <3.
Vi var hos honom i helgen , då fick vi alla 3 mysa.. Samma blir det i helgen <3
Jag jobbar ca 2 timmar om dagen, passar en liten pojke på 6 månader. Jätte mysigt, och härligt.. Känner att det räcker med de 2 timmarna om dagen nu... Väntar på att komma in på undersköterska utbildningen så =)..
Annars spenderar jag mycket tid med vänner och med min underbara Aladdin <3..

Idag har jag varit med mamma och lena på ohlssons Bazar, mysigt.. fanns många fina saker men handlade inget =).. duktiga jag...
Nu är de bara 12 dagar tills jag blir 19, härligt...

men men, nu ska jag ta de lugnt bara =)
Hoppas ni får en trevlig kväll.
Puss och kram <3
Tycker om vännerna, familjen, aladdin och Patrik <3

 En fin bild jag tog i skogen..

Kommentarer
Postat av: Mattias

En riktig höst/vinterbild :) MELIKE Kramar

2008-11-27 @ 00:54:29
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0