Mörk dag...

Vakna imorse vid 9 tiden... Hade fått ett sms av min älskling <3  Får de var morgon..Underbart att läsa när man vaknar <3
Vid 10 tiden åkte jag med mamma, mormor o morfar och handla.. Vi var i 5 affärer =).. Tog någon timme alltsammans..
När vi kom hem kolla jag på våra bästa år, sen gick jag och mamma på stan lite.. Handla julklappar till aladdin, dagböcker, och en nattklänning, mysig och fin <3..
Aladdin har fått en julkalender också =P
Nu puttsar min mamma fönstret i köket och sätter upp julgardiner.... Har lite och göra ikväll, ska packa osv.. Oliver kommer snart också hit, han ska sova här inatt <3 Mysigt... Alltid skoj...
Idag har det varit en mycket trist dag, väldigt mörk... Trist.. Helt mörkt är det ute nu =/.. När kl var 2 kändes de som kl var 5...
Imorgon kommer min älskling <3 hoppas och längtar älskling <3..
Imorgon åker vi upp till älsklingen alla 3.. Sen blir de myshelg <3
Eller ja, älsklingen ska ut med två polare på lördagkväll så de bli mysig kväll för mig och aladdin hemma <3.. Sen sticker vi till Ystad på söndag för det är julskyltning <3.. Alltid mysigt..

Tycker om mina vänner, familj, aladdin och Patrik <3
Ha en bra kväll..
Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0