Underbar helg <3

Idag är det fredag, och det betyder helg som betyder att jag får träffa min älskling <3
Helt underbart..
Just nu sitter jag här lite, pratar med älskligen och Pauline lite.. Oliver har sovit här inatt,så han sitter och leker med lego precis bakom mig...
Idag ska jag packa, duscha osv.. Förmodligen jobba också, beror på hur förkyld den lille är, men hon ringer väl snart..
Sen kommer älsklingen, och då ska vi köra hem till honom och mysa <3. Idol ikväll är det också..Härligt, får hoppas att Johan åker ut idag alltså...
imorgon blir de bara mysighemmadag, pojken ska ut med 2 polare på kvällen sen och då ska jag och aladdin vara hemma och mysa.. Titta på tv osv..
På söndag är det julskyltning i stan, mysigt... <3
Men men ni får ha en super bra dag och helg..

Mina vänner, familj, aladdin och Patrik betyder allt <3
Puss och kram <3

Tycker om dig Patrik <3
Tack för att jag får vara din <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0