Dåligt väder =( =)

vädret idag är inte så fint som de andra dagarna.. Både bra och dåligt..!
Det dåliga med de är att de inte är lika skönt och fint ute, och det som är bra är att då får vi städat här hemma utan att ha känslan av att man vill vara ute...
så nu på förmiddagen blir de att storstäda här hemma, sen i eftermiddag/kväll blir de att tvätta...
Ikväll ska jag och älsklingen ha en mysig kväll tillsammans <3..
Ligga i soffan med tända ljus och lugn musik.. Bara njuta av varandra <3..
Mysigt..<3

Nu ligger älsklingen inne och sover medan jag sitter här och dricker mitt te.. Massa te blir de, enda stunden jag inte har ont i halsen...

Men men, ni får ha en super bra dag !
Kanske skriver lite senare.. Sugen på att sticka och sola idag =/ hmm.. Får se om jag hinner..

Puss och kram <3

Patrik, mitt livs kärlek <3 Du är underbar..
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0