En hel del !!

Ja, en hel del som hänt...
Har inte riktigt haft lusten eller orken att skriva... Men nu kommer de lite =)
Påskafton körde vi, mot ystad för att handla koppel till aladdin, ringde mamma för vi ville ha lite vatten och då sa hon att vi skulle komma upp med aladdin för att han skulle hellre sova där än o följa med oss till Helsingborg.. Så vi lämna aladdin där, sen körde vi vidare till helsingborg.. trevligt.. Träffa Stoffe (patriks kompis), och massa annat folk...
Vi hade skoj hemma hos Patriks mamma under middagen iaf =)..
Sov där, körde hem på morgonen sen..
När vi kom hem så börja vi städa lite, sen påbörjade jag målningen av balkongen.  Mkt trevligt..=)
I måndags fortsatte målningen. och blev även färdigt.. fint fint =) Nu fattas bara lite möbler där ute...
Så härligt att Patrik var ledig i Måndags, sjukt skönt att få lång helg med dig älskling <3

I Tisdag bar de av till Malmö med syrran, barnen och Pauline <3 Vi blev fotograderade.. Skit skoj och riktigt fina kort... Massa skoj <3 Tack för en underbar dag <3

I onsdags (igår) fyllde min älskling år <3 Han fick presenter av mig på morgon, =)..
Sen umgicks jag med Pauline när älsklingen jobba. Skulle även ha lillkillen...
På kvällen stack jag och älsklingen på bio... Fast and Furious, den var skit bra =) Helt ok..!

Idag har jag varit med Pauline <3 Har även passat lillkillen.. Så nu sitter jag bara hemma och tar de lugnt.. De behövs verkligen.. Ska snart påbörja städningen tänkte jag =/...

Imorgon kommer pauline hit, vi ska baka tårtor eftersom vi ska fira patrik i helgen =) Massa skoj..
Sen ska jag jobba imorgon natt 21-09.. Sen blir de att börja laga mat och göra mig iordning, för kl 6 kommer alla gäster...
Söndag blir de jobba igen 12-22...

Sen blir de en dryg vecka =/
Men men, nu ska jag ta och göra annat..

Ha en super bra dag..
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, mitt hjärtegull <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0