En solig dag!

Idag har de varit en väldigt varm sommardag!
Börja jobba 16 igår och sluta 08 imorse.. Långt pass men de gick super bra =)
Älsklingen kom och hämta mig, sen körde vi till Ystad där han lämna mig hos mamma =)
Satt hos mamma i ca 45 min innan de var dags att gå till lillkillen.. Skulle ju jobba mellan 9-12 idag!
Allt gick bra ida, eftersom de var riktigt varmt ute idag så var vi ute och gick i stan lite.. Träffa älsklingen lite så vi kunde pussas <3
Sen vid 12 gick jag till älsklingen, vi körde till Mc donalds och åt!
Efter lunchen lämna älsklingen mig hos mormor och morfar, där var även syrran och Fabian.
Sen umgicks jag med dem lite...
Vi hämta Oliver på dagis, sen var vi ute och lekte en stund..Massa skoj <3
Tycker så synd om Oliver, han blir så arg och ledsen så fort jag ska åka hem =( pluttis..<3
Men sa till dem att de får komma hit på söndag så vi kan hitta på ngt tsm.. Ut i skogen med hundarna eller något =)
Älsklingen hämta mig vid halv 5, då körde vi till mamma för att hämta post, sen vidare till pappa, skulle ha nycklen till mammas garage, tillbaka till mamma för att hämta saker i garaget, sen tillbaka till pappa igen för att lämna nyckeln.. Fastna även där ett litet tag, sen lämna vi pappa på saluhallen..
Vi var väl hemma runt 6 halv 7..
Älsklingen körde och tvätta bilen osv...

Nu sitter vi och tar de lugnt, på vars en dator =)
Är skit trötta!

Ska strax sätta mig vid tv:n och göra popcorn, eller göra popcorn och spela sims =/ Hmm *tänker* . Sen blir de sängen vid 22 idag. Ska åka med älsklingen in imorgon till Ystad igen, ska passa lillkillen mellan 9-12.. Pauline ska också vara med.. Ska käka frukost där först.. mums <3
Kommer nog bli skoj..

När älsklingen slutar ska vi köra hem, sen ska vi ut och äta taco buffé kl 18.. Massa gott <3
Ska bli en mysig helg <3
På lördag blir de kalas på jobb... skojit...

Ajja, nu blev de ett rätt så långt inlägg, orkar inte skriva mer nu =/
Ni får ha en super bra kväll, och dag imorgon!

Puss och kram <3

Patrik, jag älskar dig.. Som jag sa innan när vi låg och mös, så är du helt perfekt.. Du är pricken över i:et för mig <3..
tack för allt, förevig kärlek <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0