Firat påsk...

Igår fira vi påsk!
Körde till mamma vid 16 tiden, väl framme hjälpte vi mamma lite...
Körde sen och hämta min mormor och morfar vid 17 tiden =)..
Sen kom syrran och de också.. skojit =)
Jag vann pickäggrundan =P woohoo, jag är bäst !
Åt massa gott, men de börja inte så bra =/ min bror råka spilla ut cola på mina vita jeans =/ Gick till badrummet för att stoppa de i tvättmaskin, och vad hitta jag där? hmm, jo mitt påskägg som min bror gömt =P haha. så han fick gömma om de..
När det var gjort tog jag på mig ett par mjukis byxor.. rätt skönt, men efter en stund blev de lite till cola på mina byxor, hela mig..
Så ja, jag fick ytterligare gå och ta på mig ett par andra mjukis byxor.. Kan de bli bättre =P

Vid 21.30 åkte vi hem, hade jätte ont i magen och var rätt trötta!
När vi kom hem såg vi på singing bee.. skit bra =)
Sen gick vi och la oss <3.
Tack älskling för en mysig kväll <3 ;)

Vakna tidigt idag,
ska köra ut med aladdin i skogen nu om en stund..
Sen i eftermiddag/kvällen ska vi köra till Patriks mamma för att fira påsk...
Ska sova där inatt....
Kommer väl hem imorgon förmiddag för vi har massa städning här hemma som ska göras !

Men men, på tisdag blir de fotografering..Massa skoj =)
Ha en super bra dag
Puss och kram <3

Glad påsk på er..

Patrik, jag älskar dig, älskar när du är så gosig på morgonen <3
du är de bästa som finns <3
Vi förevigt gullis <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0