Förkyld =(

Idag blir de bara en hemmadag för Emma, ingen handledning med jobb idag...
Är så förkyld att jag inte får så bra med luft och ja.. Är helt slut, men kan inte sova eftersom jag har svårt att andas =(
Nu sitter jag här, nyss ätit min kräm med vispgrädde (rör runt så vispgrädden inte syns).. Skit gott..=)
Nu dricker jag mitt te.. Fast denna gång jordgubbs te =)..

Som sagt, idag blir de en hemmadag.. Måste försöka ta mig till affären iaf och handla lite =/..  I detta trista vädret..
Imorgon har jag och älsklingen 5 månader, jippie <3
Då slutar vi kl 12 båda två, sen ska vi hem och mysa <3..
Snart fyller älsklingen också år.. <3 Exakt en vecka kvar...

ajja nu ska jag spela lite sims.. så jag kan fördriva tiden lite..
Saknar min älskling massa =(

hoppas ni får en super bra dag
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3 Längtar massa <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0