Full dag !

Vakna tidigt idag också, men låg och mös med älsklingen <3
Tack sötnos för en underbar kväll igår och en underbar morgon <3 Du är bäst..
Älsklingen körde till jobb för 30 min sen, och jag har hunnit äta 2 knäckemackor och druckit oboy =)
Även tagit mina tabletter =)
Om en stund ska jag gå och duscha, sen ska jag ta bussen in till Ystad halv 12, ska käka lunch med Patrik !
Sen halv 2 ska jag till doktorn igen, får hoppas de går bra idag.. Är smått nervös..
Ska försöka hinna med bussen innan halv 4 idag tillbaka till Tomelilla, så jag hinner gå och simma idag !
Sen ikväll blir de att mysa en massa med älsklingen, för sen träffas vi knappt förän på söndag!

Jag jobbar
onsdag 10-22
torsdag 16-22
fredag 16-22
lördag 14-22

Och baby jobbar ju på dagen så =/
Nej nu ska jag gå och göra annat!
Hoppas ni får en super bra dag!
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0