Full rulle idag !

Ska ta bussen in till ystad om en timme, ska ha lillkillen idag !
Mellan 9-12.. Sen ska jag och älsklingen åka hem för att umgås och mysa <3
Sen börjar jag jobba igen 16-08 imorgon bitti. Långt pass men massa pengar =)
Vi ska nog ha skoj ;)
Imorgon är älsklingen också ledig, så de blir långhelg <3 Såå mysigt...

Var på skolan igår och prata med min mentor.. Så detta kommer nog gå super bra.. Första kursen skulle man va i skolan i 9 dagar (av 4 veckor) så de fixar sig =)
Börjar ju plugga på måndag egentligen.. Men jag har redan den första kursen avklarad sen gymnasiet så jag ska bara dit på tisdag och gå igenom fronter..
Sen börjar min första kurs den 18 maj !
Spännande..

Ajja, nu måste jag gå och göra mig iordning, springa ut med aladdin osv !
Skriver mer imorgon om jag hinner..
Puss och kram <3

Hoppas ni får en bra valborg. <3
Patrik, jag älskar dig hjärtat <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0