Fullt...

Idag har jag fullt upp..!
ska strax ut med Aladdin <3
sen ska jag köra till tandläkaren, ska vara där kl 10..
efter de ska jag träffa johanna tjugo över 12.. vi ska gå och få massage idag.. härligt..=)
får hoppas de inte gör allt för ont (a)
Jag ska få massage mellan 12.30-13.15
sen är de johannas tur mellan 13.15-14.00..Efter de ska jag gå hem, äta mat och packa.. Börjar jobba kl 16.00.. Sen slutar jag inte förän 08 imorgon bitti..
och då ska jag köra hem fort, för att ta bussen till Ystad tjugo i 9.. Ska jobba imorgon, fast med lillkillen.. mellan 9-12.. Sen blir de luncha med älsklingen <3.
Har ju inte träffat honom sen imorse då.. Så de blir lite merän 1 dygn vi inte ser varandra.. Men de klarar vi <3.
Tack för en mysig kväll igår älskling <3
du är bäst <3
Älskar dig..

Nu är de bara 13 dagar till jag, pauline, oliver och fabian ska fotograferas.. Får hoppas syrran ångrar sig...=P
14 dagar kvar sen fyller min älskling 20.. <3

Aja nu måste jag springa ut med aladdin.
Hoppas ni får en trevlig dag..=)
Puss och kram på er alla <3

Älskar dig Patrik <3 Kommer sakna dig jätte mkt..
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0