inte ens...

inte ens min lunar kan få vara ifred.
Personerna/personen som skrev de där anonyma inläggen om fotot har nu gått in och loggat in på min lunar..har ingen aning om hur de har fått mitt lösen men ja =/
Nu har jag fått byta lösen IGEN.. de är helt sjukt att man inte kan ha något ifred, iaf efter merän 1 år.. gå vidare, herregud.. blir så sjukt arg :@
Snacka om att inte ha något liv alls!

Dagen har varit bra, massa sol.. härligt.. Hade lillkillen 9-12..
Ska ha han
Måndag 9-12 o 14-16, samma på tisdag =)..
Nu ska jag snart äta lite mat, gott.. sen ska jag köra och jobba 16-22.
Imorgon kvar också 14-22, sen är jag ledig till onsdag iaf där ute.. Skönt. Denna vecka har varit intensiv..

Gumman, tänker på dig <3 Hoppas du vet att jag skulle varit där hos dig nu om jag inte skulle jobbat =/. Känner mig så dum.. men jag älskar dig <3. Ses på måndag <3

Patrik , min solstråle <3 Mitt allt.
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0