Jobbat !

Inatt har jag jobbat, efter min lediga tid..
Kändes helt OK...!
Igår höll vi/jag på med tårtorna hela dagen...
Fortsätter nu..
Men snart är de helt färdiga, de ser helt konstiga ut men de är säkerligen super goda kan jag tänka mig =P
Ska påbörja maten senare också, måste köra och tvätta mopeden och bilen, tvätta färdigt osv... Ut med Aladdin...
Massa att göra idag...
Känner mig jätte stressad, men ändå inte.. Känns som jag har mycket tid, och när jag väl börjar på allt så kommer jag väl stressa massa.. Brukar bli så..
Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll än =/
Svårt....
Men jag kommer väl på ngt....

Imorgon är de jobb som gäller... Hela dagen också.. 10 timmar =/

Ajja nu ska jag gå och göra något vettigt, fråga min sambo om vi ska köra och tvätta mopeden och bilen..

Ha en super bra dag för de ska vi ha <3
Puss och kram..

Älskar dig Patrik, mer och mer för var dag <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0