kalas ...

riktigt trötta var jag och älsklingen igår kväll =/
gick in i sängen och skulle kramas, men sluta med att vi somna båda två och vakna vid 21 =/
dags att göra sig iordning och gå och lägga sig... skööönt..sova mkt..
men jag vakna redan vid 07 imorse...=/ lite väl tidigt...
Gick upp och satte mig vid datorn lite, spela lite sims =)
sen vakna älsklingen också..Vid 10.30 körde han och träna, sen skulle han iväg..
Vid halv 2 tiden kom Sandra och hämta mig, skulle ju ut till jobb eftersom hon som jag har hand om fyller år =)
Så glad hon blev när vi kom.. Massa presenter och god tårta..=)
Sen kom älsklingen och Aladdin ut och hämta mig vid halv 5... lagom.. Riktigt härligt väder ute idag... grymt skönt, så vi satt ute på kalaset idag, sen stanna jag och älsklingen i skogen och gick ut med aladdin =).
När vi kom hem åt vi och sen tog vi de lugnt..
Nu sitter jag här och pratar med Pauline, älsklingen sitter och spelar som vanligt =/ så tråkigt..
Får hoppas vi kan mysa lite ikväll iaf <3...

Imorgon ska vi bara ta de lugnt, tvätta på kvällen.
vet inte om syrran och de skulle komma hit och följa med ut i skogen..
Måste hinna städa imorgon också =)..

Hoppas de blir fint väder imorgon, vill sola på balkongen =)

Patrik <3
du är mitt livs kärlek, utan dig skulle jag aldrig vilja vara,
du är mitt ljus i livet <3
Älskar dig merän något annat <3..
Vi förevigt <3

Aladdin, familjen och vännerna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0