Långfredag...

Idag är de långfredag, vilket innebär tvätt för emma.. (håller på att tvätta nu), sen fira påsk med min familj <3.
Patrik är iväg och tränar, så jag tvättar så länge.. Nyss satt igång de 2 första maskinerna... Har en eller två omgångar till..=)
Igår kolla jag och älsklingen på tv och mös <3.. Tack älskling för en riktigt mysig kväll <3  ; )

På förmiddagen passa jag lillkillen, och då var jag med Pauline <3. Stack upp till Netto för att handla lite, sen fika vi..
Får vara slut på allt fikande nu.. Vill ju inte gå upp i vikt utan ner i vikt.
Så nu är de stopp med fikandet ute.
Vi får fika hemma gumman på ngt nyttigt =P

Nu ska jag snart ringa mamma och fråga hur de blir idag...
Har inte skrivet de innan men min morfar har varit inlagde på sjukhuset.. Iförgår åkte han in, och då spendera jag och syrran några timmar med mormor och morfar på sjukhuset.. Men som tur är fick han komma hem igen igår, så nu hoppas jag att de blir bättre <3 (hoppas gör vi alla)..
Så vi får se, meningen är att vi ska fira påsk hemma hos mamma idag =)..
Har ju köpt ett jättegulligt halsband till mamma i påskpresent =P Tyckte hon behövde det.. <3

Men ni får ha de så bra, ska strax springa ut med aladdin en runda..
Puss och kram <3
Glad påsk på er allesammans..

Patrik, tack för allt, du är världens underbaraste sambo.
Jag lovar dig, där finns ingen bättre <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0