Massa gott..

Ja, tårtorna blev super goda. Riktigt fylliga...
Tror ingen sa att de inte var goda, alla åt och sa att de var super goda.. Tog flera gånger också gjorde folk =)
Så de blev en lyckad kväll iaf.. Vi lyckades att baka gumman <3 ;)
Skratta och hade skoj.. Var ju första gången som min och Patriks släkt träffa varandra =)
Vi somna väl vid 23 tiden igår, massa mysigt <3..
Sen vakna Patrik halv 7 imorse, och då vakna givetvis jag också, men la kvar i sängen till 8..
Och nu är kl snart halv 10 redan :O Gud vad tiden ska gå fort bara för att man ska jobba =/..
Ska jobba idag 12-22 =/ Känner väl lite sådär, vill ju vara hemma idag och mysa med min älskling men ja <3.
I veckan blir de också massa jobb..Såhär ser min vecka ut:

Måndag: Ledig
Tisdag: Doktorn
Onsdag: Handledning+apt+jobb = 10-22
Torsdag: Lillkillen 9-12, Jobb 16-22
Fredag: Lillkillen 9-12, Jobb 16-22
Lördag: Jobb 14-22
Söndag: Mysa med min älskling <3

Kommer vara helt slut på söndagen, får hoppas älsklingen tar hand om mig <3
Har nyss ätit lite tårta, så smaskigt..
Ska strax springa ut en runda med Aladdin, ska be om att älsklingen följer med (a)
Sen får jag gå och duscha och göra mig iordning.. Packa massa..

Hinner inte skriver mer idag så ni får ha en super bra dag/kväll/natt

Älskar dig Patrik, tack för allt <3 Underbaring
Pauline, världens bästa vän <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Tack för en trevlig kväll igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0