Ont i huvudet!

Full dag igår, börja med att ta bussen in till Ystad halv 10, skulle på handledning kl 10, sen apt kl 12 och sen jobba kl 4.
Så de var en full rulle !
Började känna av huvudvärken vid 9 igår kväll =/
Idag ska jag ta bussen in till Ystad igen, om en timme.. Ska ha lillkillen 9-12..
Sen ska jag åka hem och börja jobba kl 16.. Samma gäller imorgon..
Sen lördag är de 14-22...
När denna vecka är över kommer jag känna mig helt slut =/
Skulle bara jobbat onsdag nästa vecka men har fått hoppa in på valborg också mellan 16-08..

Men nu ska jag gå och göra mig iordning...
Hoppas ni får en underbar dag!
Puss och kram <3

Patrik <3
Aladdin, familjen och mina riktiga vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0