tårtbakning !

Ligger för tillfälligt i sängen, orkar inte gå upp =(
Igår blev de massa städning för mig och älsklingen <3 Körde och handla till imorgon också..
Imorgon ska vi ju fira Patrik <3

Om ca 3 timmar kommer Pauline hit =) massa skoj... Vi ska baka tårtor till imorgon, så nu får jag hoppas de blir bra..
Älskar dig gumman <3.. Har så sjukt skoj tsm <3

Annars händer inte så mkt mer, systembolaget när älsklingen slutar...
Jag ska ju jobba inatt.. 21-09.. När jag kommer hem imorgon ska jag tvätta, göra maten osv.. Har massa att göra imorgon..
Sen blir de jobb hela söndag, 12-22. =/

Ajja, saknar min älskling jätte mkt =(..
Han körde för ca 30 min sen, men de är så mysigt när han är hemma <3
Älskar dig Patrik Brandell <3 Du är mitt livs kärlek <3
Alltid vi <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Ni alla får ha en super bra dag för de ska jag och min bästaste gumma ha <3

  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0