Trött !

Vakna inte ens när älsklingen gick upp idag, vilket jag brukar göra.. Snacka om att jag är trött då!
Vakna till när han kom in och gav mig en puss och kram men somna lika snabbt igen efter att han gått..
Var väldigt skönt att få sova tills man vakna idag!
Jobb igår, lång och jobbig dag men de gick =)
Helt slut vart jag när jag kom hem, vi somna nästan direkt <3
Min sambo är den mest underbarast människan som finns <3 Han finns alltid där för mig och ställer alltid upp <3. Älskar dig Patrik <3
Han hade plockat upp tvätten, diskat, plockat undan disken, och städat här hemma tills jag kom hem <3.

De som är lite mindre tråkigt är att Aladdin fick sin första fästing igår (någonsin).. Så synd om honom =(..
Så idag ska jag köra och handla sådant medel till Aladdin, så han inte får fler fästingar.. Hemskt =(
Tycker synd om min puppis <3

Hade tänkt städa idag men de har ju min älskling redan gjort =)
Så jag ska läsa lite idag.. Mysigt, och umgås massa med aladdin <3.
Verkar bli fint väder =)

Ska njuta av att vara ledig idag =)
Ni får ha en super bra dag.
Puss och kram <3

Patrik, tack för allt. Du är bäst <3 Jag älskar dig.
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Mattias

Låter som att du träffat din själsfrände :D Stackars Alladin! Hoppas allt är bra med er! :) Kramar

2009-04-20 @ 12:12:49
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0