APT-jobb..

Nyss vaknat... blev inte så mkt sömn inatt heller =/
Älsklingen somna på soffan vid 20 igår.. och givetvis vakna han vid 03 inatt =/.. Jag brukar vakna såfort han vaknar.
men men. Fick sova någon timme efter de iaf...
Nu är älsklingen på jobb =( saknar honom.. får inte träffas förän ikväll när jag kommer hem..

Sitter här med min varm choklad och min medecin..
Sen vid 9 blir de väl att gå ut med Aladdin, sen äta frukost o göra mig iordning.. Har ju massa att packa..
Efter APT ska jag jobba så då måste jag ha saker med..
Ska förhoppningsvis köra moped hem, får hoppas vädret tillåter de =)...

Imorgon blir de jobb i Ystad 9-12, sen luncha med älsklingen (kanske).. Ska hämta barnen på dagis vid 13-13.30 =).. Skoj.. Saknar dem ju..

Sen blir de jobb hela helgen, får dock se hur vi lägger om schemat idag..
Nästa eller nästa helg igen ska vi köpa bil =).. Längtar sjukt, ska bli så grymt skönt..

Men men, ni får ha en super bra dag..
Puss och kram <3

Älskar min Patrik, Aladdin, Familj och Vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0