Barnen <3

Igår var de APT möte. sen blev de jobb.. Ingen mopedkörning blev de iaf hem, fick åka med snälla Cecilia <3. De börja snöa ännu mer igår..
I helgen får vi se hur de blir med jobb, jag ska ju jobba så =)..
Har även fått en natt tjänst där ute nu.. Så jag jobbar 6 nätter varannan vecka =).. Sen är jag ledig varannan vecka..¨

Igår när vi skulle köra hem så gick jag och tog på mig, men så fattades min halsdduk =/ hmm. Har INGEN som helst aning om vart den är.. Men Cecilia skulle kolla på jobb idag.. Får hoppas vi hittar den..
så typiskt mig...

Men men, nu ska jag strax gå och göra mig iordning, springa ut med Aladdin..
Ska åka in till Ystad idag..
ska kanske luncha med älskling och sen hämta barnen på dagis vid halv 2.. Ska bli mysigt..

Men ni får ha en super bra dag
Puss och kram<3
Älskar min Patrik, Aladdin, familj och vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0