Dunder förkyld...

Jobb igår 9-18... idag var de jobb 9-15... Massa jobb...
Nu är jag ledig ikväll, och de ska jag njuta av och bara mysa med min älskling <3..
Sen är jag ledig imorgon på dagen.. Ska bli himla skönt.. Ska sova massa =)
20.45 blir de sen jobb imorgon till kl 08.00 på tisdag.. Ska ju börja jobba mina natt turer nu... Får hoppas de blir bra.. Har alltid haft svårt för att sova borta men..De blir säkert bra =)
Jag har blivit dunder förkyld =( Helt stopp i näsan imorse när jag vakna.. Även nu är jag helt. Ahhhh, blir störd. Hatar förkyldning..
Nu har snön börjat töa bort, de är väl skönt.. Men jag vill att allt ska försvinna så jag kan börja köra moped ut till jobbet igen =)..
Denna vecka har jag ju skjuts av min älskade vän pauline <3.. Så de löser sig ju..

Stopp i avloppen igen, vaktmästaren var här igår och sen hade han ringde hit avloppshjälpen, så de fick komma hit och spola rören.. Och fyyy vilka kassa rör.. Såå rostiga och skitta =/
Inga glada besked fick vi... Vi kommer få stopp många gånger till, enda tills de gör stammbyte om ett år.. Jobbigt..

Nu är älsklingen och handlar lite.. sen ska vi gå ut och gå en runda med Aladdin, (får hoppas jag orkar)..
Sen blir de mat och mys ikväll <3.

Älskar min Patrik, han är den bästa man kan önska <3. Sjukt underbar.. Love <3

Puss och kram på er allesammans <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0