God dag....

Då har man nyss kommit ut från en varm och skön dusch =)..
Sluta jobba vid 8 imorse, åkte med till jobb och tog sedan bussen hem kl 10.. Fick skjuts av pappa ut där igår kväll.. Vädret var ju inte så fint, inte för att de är finare idag men nu ska jag börja jobba redan 16.00.. Så nu är de ljust när jag kör ut iaf...
Är riktigt trött just nu..
tänkte att jag skulle gå in och lägga mig en stund i sängen, ca 30 min.. Det skulle behövas.
Ska ju köra härifrån lite innan halv 4.. Sen slutar jag 08.00 imorrn..

Kom just på att jag måste ringa och avboka aladdins klorklippning, sedan ringa till frisören och fråga om där finns en tidigare tid... Annars ska jag vara där 14.15....
Detta gäller då imorgon =)..
Ska ju klippa och färga håret.. Ska bli såå skönt... Är trött på mitt superlånga och trista hår nu..

Igår var jag och älsklingen och köpte bil.. En saab blev de =) härligt..
Träffar inte min älskling förän imorgon kväll =( Saknar honom massa nu, såg han senast igår kväll. Men men <3..

Nu ska jag gå och lägga mig en stund..
Skriver mer imorgon förhoppningsvis..

Puss och kram <3

Patrik, jag är så glad att jag har dig, du är den mest underbaraste pojkvännen som finns.. Nu är jag verkligen lycklig och mår bra.. Tack baby <3. Utan dig hade livet inte varit så ljust. Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3

Älskar min Aladdin, min familj och mina vänner också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0