god morgon....

God morgon på er allesammans !
Då har jag precis kastat i mig lite frukost..
Kom ju hem för ca 30 min sen... Skönt att vara hemma.. har jobbat natt enda sen i måndags, och igår börja jag redan 16..
Nu är de jobb inatt också.. 20.45-09.00.. Sen är jag ledig imorgon natt och jobbar söndag natt..
Sen är jag ledig hela nästa vecka förhoppningsvis...(Kanske ska jobba några få timmar på onsdag) men tror knappt jag orkar de..
För tillfället är jag helt slut...Känns som jag ska gå och lägga mig en liten stund, men de kan jag inte =/.. Ska gå och klippa klorna på Aladdin kl 11...

Skulle egentligen bli klippt och färgad idag men hon ringde igår och deras kran lr vad det var hade gått isönder, så får vänta tills tisdag...

Men de gör ju inget.. Jag kan vänta..

Ajja, nu finns där nog inte så mkt mer att säga tror jag... 
Ni får ha en super bra dag. 

Saknar min älskling massa, men idag ses vi några timmar <3
Älskar dig massa baby <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0